OK
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.
 
 
 
 
 
 

Ofte stillede spørgsmål


 

Herunder finder du ofte stillede spørgsmål.

 

Udvalgte felter er markeret med et nummer.

Du kan klikke på disse numre og for at få en forklaring til det enkelt spørgsmål.

 

I afsnittet med forklaring til de enkelte spørgsmål, er der en grå pil.

Du kan klikke på denne pil og så springe tilbage til toppen igen.

 


 

  1  

Jeg har ikke modtaget en opkrævning, men nu får jeg en rykker?


  2  

Jeg mener min á conto regning er for stor, og vil gerne have den nedsat?


  3  

Jeg har ikke modtaget en regning?


  4  

Hvor kan jeg se om i har modtaget min betaling?


  5  

Hvad gør jeg hvis jeg flytter?


  6  

Hvordan undgår jeg gebyr på de fremsendte á conto regninger?


  7  

Hvornår skal jeg betale mine regninger?


  8  

Hvornår skal der aflæses målere?


  9  

Hvor kan jeg stille yderligere spørgsmål?


 10 

Hvad er e-Boks og hvordan bruger jeg den?


 11  Hvornår sender i årsopgørelsen ud?
  

 

 


 

 Jeg har ikke tidligere modtaget en opkrævning, men nu får jeg en rykker?

Du har muligvis tilmeldt dig e-Boks, og har derfor fået regningen tilsendt her. Prøv at tjekke om du har modtaget den i din e-Boks.Du kan også have tilmeldt dig Nets (betalingsservice), som så af en eller anden grund ikke er blevet betalt. Tal eventuelt med din bank eller se på betalingsoversigten. Du kan altid se din regning og andre relevante oplysninger ved at logge ind på E-forsyning under "Din Side" med dit forbrugernummer og PIN-kode.


 

 Jeg mener min á conto regning er for stor, og vil gerne have den nedsat?

Du skal under alle omstændigheder betale den udsendte regning, og à conto opkrævningen kan ikke nedsættes med tilbagevirkende kraft.

Hvis du vil have ændret à conto betalingen fremover, skal du sandsynliggøre, at dit forbrug vil være lavere fremover ved en aflæsning af din måler.


 

 Jeg har ikke modtaget en regning?

Hvis du ikke har modtaget din regning med posten, så tjek om den ikke er sendt til din e-Boks.

En anden årsag kan være, at du er tilmeldt Nets (betalingsservice). Hvis du er tilmeldt Nets får du kun årsopgørelsen i e-Boks, resten kan ses på din Nets oversigt.

Du kan altid se din regning og andre relevante oplysninger, ved at logge ind på E-forsyning under "Din Side" med dit forbrugernummer og PIN-kode.


 

 Hvor kan jeg se om I har modtaget min betaling?

Du kan se om du har betalt dine regninger ved at logge ind på E-forsyning under "Din Side" med dit forbrugernummer og PIN-kode.


 

 Hvad gør jeg hvis jeg flytter?

Du skal udfylde en flytteaflæsningsblanket, det kan du gøre her på "Min Side". Hvis du har solgt din bolig er det normalt noget din ejendomsmægler gør. Husk at framelde betalingsservice i banken.


 

 Hvordan undgår jeg gebyr på de fremsendte á conto regninger?

Du kan undgå gebyr på dannelse af girokort og fremsendelse af papirudgaver af á conto regninger ved at tilmelde dig Nets (betalingsservice), og det kan du gøre i din bank eller her på vores hjemmeside.


 

 Hvornår skal jeg betale mine regninger?

1. á conto regning skal betales senest 1. februar, iøvrigt sammen med årsopgørelsen

2. á conto regning skal betales senest 1. maj

3. á conto regning skal betales senest 1. august

4. á conto regning skal betales senest 1. november


 

 Hvornår skal der aflæses målere?

I Løkken aflæses varmemålere automatisk den 31. december. Du skal altså ikke gøre noget.

Det gør den fordi vores regnskabsår går fra 1. januar til 31. december.


 

 Hvor kan jeg stille yderligere spørgsmål?

Du er altid velkommen til at sende en mail til os med dine spørgsmål på info@loekkenvarmevaerk.dk

Du kan også ringe til os på telefon 98 99 12 20

Eller du kan henvende dig personligt på Varmeværket på Industrivej 18 i Løkken.


 

 Hvad er e-Boks og hvordan bruger jeg den?

Du kan læse hvad e-Boks er, og hvad det går ud på www.eboks.dk under ’Hvad er e-Boks’. Du logger ind på e-Boks ved hjælp af NemID, som du også bruger til din netbank.

 


 

 Hvornår sender i årsopgørelsen ud?

Vi sender årsopgørelsen ud med Nets (betalingsservice) i januar. Derfor modtager du ikke et brev fra Løkken Varmeværk, men derimod skal du kikke i din e-boks eller benytte link fra din netbank løsning.

Benytte du derimod login via E-forsyning er det muligt at se din årsopgørelse i slutningen af januar.